Martin Souček

Manažer pro datová centra, České Radiokomunikace a.s.

V roli manažera produktové divize Datových center je zodpovědný za řízení služeb spojených s datovými centry ČRa a definování strategie jejich dalšího rozvoje.

Martin Souček se narodil v roce 1971. Vystudoval provozní a ekonomickou fakultu České zemědělské univerzity v Praze se zaměřením na marketing, právo a obchod. V oblasti cloudových služeb se pohybuje již sedmým rokem, naposledy jako Senior Product Manager housingových a cloudových služeb v Telefónice O2, kde zodpovídal mimo jiné za koordinací a vedení strategie poskytovaných služeb, realizací inovací nebo strategií prodeje.

Bohaté zkušenosti získal i v oboru marketingu a komunikace na manažerské pozici ve firmě T-Systems Czech, kde byl zodpovědný za veškerou externí i interní komunikaci společnosti.  

Martin Souček je ženatý, má dvě dcery a mezi jeho záliby patří hudba různých žánrů, sám zpívá ve sboru, cestuje a hraje golf.